X

Betaling

D. 31. 2022 marts blev Kredinor en del af Collectia. Som besøgende på Kredinors hjemmeside viderestiles du derfor til denne side. Herinde kan du fortsat logge ind og se din sag. Klik her →

Du kan betale din gæld på følgende måder

PBS/NETS  Betalingsservice

Har du fået en afdragsordning med os, skal du tilmelde din betaling PBS/NETS. Dette kan du gøre via MitCollectia eller ved at henvende dig til din bank.

Ønsker du at søge om en afdragsordning, kan du gøre det via MitCollectia eller ved at ringe til os på 77 40 78 80.

Bankoverførsel

Indfri din gæld ved at overføre beløbet via netbank eller en bankoverførsel. Husk at oplyse dit sagsnummer og navn, så vi kan identificere indbetalingen.

Reg nr: 8072 – Konto nr: 1028803

Girokort

Hvis du har modtaget brev fra os kan du anvende det vedhæftede girokort.
.
.

Kortbetaling

Indfri din gæld eller opret automatisk afbetaling med dit betalingskort. Vi sender dig et betalingslink via SMS, hvor du blot skal indtaste dine kortoplysninger.

Betal via MitCollectia eller ring til os på 77 40 78 80.

Mobilbetaling (SMS)

Med SMSpay kan du hurtigt få din gæld ud af verden.

Ring til os på 77 40 78 80 og bed om at få tilsendt en anmodning via SMS.
.

Betal kontant

Hvis du ønsker at betale din gæld kontant, kan du henvende dig i vores reception mandag-torsdag kl. 8.00-18.00 og fredag kl. 8.00-15.30 på Abildager 11, 2605 Brøndby.

Hvis du vælger en afdragsordning

Hvis ikke du kan betale hele din regning på én gang, har du mulighed for at søge om en afdragsordning. På den måde kan du afdrage din gæld i mindre portioner over en periode, indtil din gæld er betalt færdig.

I din ansøgning skal du komme med et forslag til, hvordan du vil afvikle din gæld. Når vi har modtaget din ansøgning, sørger vi for at svare dig hurtigst muligt. Det er vigtigt, at du ikke påbegynder indbetalingen, inden din afdragsordning er blevet godkendt af kreditor.

Når ansøgningen er godkendt af kreditor, bør du tilmelde betalingen til PBS/Nets, så vi sikrer, at betalingerne sker rettidigt, og at du har overblik over afviklingen af din gæld.

Ønsker du at få en afdragsordning, kan du søge om at få det på MitCollectia eller ringe til os på 77 40 78 80.

Hvis du allerede har betalt

Hvis du allerede har betalt din regning, men alligevel har modtaget et brev fra os, beder vi dig logge in på MitCollectia med dit NemID eller ringe til os på 77 40 78 80.

Du skal huske at indsende en kopi af din indbetalingskvittering fra din bank på mail: info@collectiafs.dk. Herefter tager vi hurtigst muligt kontakt til kreditor og undersøger sagen nærmere.

Vi beklager naturligvis meget, hvis du har modtaget en opkrævning, du ikke skulle have haft. Vi sørger for at oplyse kreditor, der ved en fejl har overbragt sagen til os, og beder dem om at følge op på, hvor fejlen er sket, så vi undgår lignende tilfælde. Generelt gør vi alt, hvad vi kan for at sikre, at det kun er reelle, ubestridte og forfaldne fakturaer, som kreditorer overdrager til os.