X

Betaling

Du kan betale din gæld på følgende måder

Betal via giro

Hvis du har modtaget brev fra os, kan du anvende det vedhæftede girokort.

Betal via PBS/Nets

Mange havner med en inkassosag, fordi de har mistet overblikket over økonomien. Derfor handler det om at skabe overblik og tage hånd om det hurtigst muligt, så det er til at finde vej ud af gælden.

Har du fået en afdragssordning med os, skal du tilmelde din betaling PBS/Nets. Dermed sikrer vi, at betalingerne sker rettidigt, og at du samtidig bevarer overblikket over afviklingen af din gæld og derved undgår yderligere rykkergebyrer.

Du kan tilmelde din betaling til PBS/Nets ved, at logge på din sag online her, eller ved at henvende dig i din bank.

Ønsker du en afdragssordning, hvor du afdrager din gæld i mindre portioner over en periode, kan du udfylde formularen her.

Betal via bank

Du kan overføre beløbet via netbank eller en bankoverførsel:

Reg nr: 8072 – Konto nr: 1028803

Hvis du vælger at betale på denne måde, er det vigtigt, at du oplyser dit sagsnummer og navn, så vi kan identificere indbetalingen.

Betal kontant

Hvis du ønsker at betale din gæld kontant, kan du henvende dig i vores reception på Abildager 11, 2605 Brøndby, på hverdage mellem kl. 9.00-15.00.



Hvis du vælger en afdragsordning

Hvis ikke du kan betale hele din regning på én gang, har du mulighed for at søge om en afdragssordning, ved at indgå et såkaldt frivilligt forlig. På den måde kan du afdrage din gæld i mindre portioner over en periode, indtil din gæld er betalt færdig.

I din ansøgning skal du komme med et forslag til, hvordan du vil afvikle din gæld. Når vi har modtaget din ansøgning, sørger vi for at svare dig hurtigst muligt pr. brev. Det er vigtigt, at du ikke påbegynder indbetalingen, inden din afdragsordning er blevet godkendt af kreditor.

Når ansøgningen er godkendt af kreditor, bør du tilmelde betalingen til PBS/Nets, så vi sikrer, at betalingerne sker rettidigt, og at du har overblik over afviklingen af din gæld.

Ønsker du en afdragssordning, kan du udfylde formularen her, så vender vi tilbage hurtigst muligt med svar.

Hvis du allerede har betalt

Hvis du allerede har betalt din regning, men alligevel har modtaget et brev fra os, beder vi dig udfylde formularen til højre og skrive i feltet “meddelelse”, hvornår du har betalt. Du skal huske at indsende en kopi af din indbetalingskvittering fra din bank på mail: info@collectiafs.dk. Herefter tager vi hurtigst muligt kontakt til kreditor og undersøger sagen nærmere.

Vi beklager naturligvis meget, hvis du har modtaget en opkrævning, du ikke skulle have haft. Og vi beder kreditor, der ved en fejl har overbragt sagen til os, om at følge op på, hvor fejlen er sket, så vi undgår lignende tilfælde. Generelt gør vi alt, hvad vi kan for at sikre, at det kun er reelle, ubestridte og forfaldne fakturaer, kreditorer overdrager til os.